Je bekijkt het forum nu als gast. Login of registreer voor meer onderwerpen en meer functies.

Hét Atkinsforum

welkom
Hét Atkinsforum

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  Pagina 1 van 1  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
  Marian
Onderwerp: atkinsforum.nl stopt ermee
Geplaatst: wo 09 jun 2010, 15:12:11

Zojuist is dit nieuws ons ter ore gekomen:

Citaat van: Astrid van atkinsforum.nl 
Het is zover, na 7 jaar dit forum met ups en downs te hebben gerund hebben we besloten er mee te stoppen.
Ine heeft gisteren aangegeven te willen stoppen en zelf heb ik al een tijdje niets meer met de atkinsleefwijze. Ik viel er wel van af maar altijd maar tijdelijk, de kilo's vlogen er weer aan.

Ik ben nu met een ander dieet heel wat afgevallen en denk dat ik nu mijn manier van eten heb gevonden om niet meer aan te komen.

Als jullie graag naar een ander forum gaan dan kan ik jullie verwijzen naar http://www.hetatkinsforum.nl, daar zitten veel leden die eerst op dit forum waren maar na een onenigheid een eigen forum zijn gestart.

Ik heb geen zin meer om (veel) geld uit te geven aan een forum waar ik zelf haast niets mee doe. En ik heb er wegens ziekte ook niet zoveel zin meer in.

Ik wil bij deze iedereen bedanken voor jullie inbreng en hoop dat jullie het gevecht tegen de kilo's winnen en dat de atkinsleefwijze voor jullie wel werkt.

Hier wil ik het verder bij laten,

Met vriendelijke groet

Astrid

P.S. @Ine, Ine ik wil je hartelijk bedanken voor alle hulp en voor de tijd die jij in het forum hebt gestoken, je hebt de laatste tijd erg veel van mij overgenomen en hebt het forum bijna in je eentje gerund.
Ik ben wel op de achtergrond aanwezig geweest maar vooral voor het forumonderhoud.

Velen van ons zijn lid van dit forum geweest en kennen Astrid goed.
Wij willen namens het hele forum alle nieuwe leden verwelkomen die daar vandaan komen en we hopen dat jullie je hier net zo thuis zullen voelen als daar, en uiteraard net zoveel informatie kunnen vinden.
Tevens willen wij Astrid sterkte wensen met haar gezondheid en bedanken voor de energie en het werk wat ze al die jaren in het forum gestopt heeft. Zonder haar zouden wij hier nu ook niet zijn.

eni
Onderwerp: Re: atkinsforum.nl stopt ermee
Geplaatst: vr 11 jun 2010, 13:49:13

hallo,
ja we zijn ermee gestopt op dat andere forum :o
er kwamen steeds minder mensen met ons meedoen en zo werd het wel een heel klein clubje op het laatst van aktieve atkinsers.
ik ben blij dat ik hier weer bekende mensen tegen kom en kan blijven volgen hoe het met ze gaat.
ik kan me voorstellen, dat ze even geschrokken zijn, maar hopelijk is de overgang niet al te groot, tenslotte willen we allemaal hetzelfde, atkinsen en elkaar steunen en gezellig kletsen.
ik wens iedereen weer veel succes en we komen elkaar hier gelukkig weer tegen.

eni, (Inemine)

Marian
Onderwerp: Re: atkinsforum.nl stopt ermee
Geplaatst: do 17 jun 2010, 19:19:04

Vanaf vandaag word je automatisch naar dit forum doorgeschakeld als je naar http://www.atkinsforum.nl gaat :tu: Hierdoor zijn we een stuk beter vindbaar geworden en ik verwacht dan ook dat het aantal bezoekers aan deze site de komende tijd wel wat zal stijgen.
Ik wil Astrid nogmaals hartelijk bedanken, zonder haar vlotte medewerking zou deze overgang niet zo soepel verlopen zijn :thnx:

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp Hét Atkinsforum Index » Mededelingen » atkinsforum.nl

Pagina 1 van 1  [ 3 berichten ]