Hallo, Ik ben nog maar pas op dit forum. Alles is nog nieuw voor mij. Ik las je bericht en vroeg me af wat is dat glutenpoeder? Heeft het ook een merknaam? Ik ben erg benieuwd, want misschien zou ik dan ook wel zo'n vetbroodje kunnen bakken. Ik heb heel veel allergieën en epilepsie. Voor de laatste aandoening volg ik nu sinds kort dit dieet.
Groetjes bennitamatzi
vetbroodje
-
- Geslacht: vrouw
- Atkins sinds: januari 2016
- Land: Nederland [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
-
- Moderator
- Atkins sinds: 23/01/2005
- Land: Belgie
- Locatie: Geel [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Re: vetbroodje
Ik zie geen glutenpoeder bij de ingrediënten staan
. Bedoel je misschien proteïnepoeder? Daarvoor wordt hier meestal "Protifar" van Nutricia gebruikt: http://www.nutriciamedischevoeding.nl/p ... n/protifar. Hier in België enkel verkrijgbaar bij de apotheker - in Nederland...
?

-
- Atkins sinds: februari 2016
- Land: Nederland
- fase: 1
- Locatie: Twente [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
In Nederland is het een beetje zoeken, afgelopen weekend heb ik het uiteindelijk bij een merkloze drogisterij gevonden, had eerder op de dag al overal in de stad bot gevangen...wel goed voor de beweging zoiets
Online is het ook goed verkrijgbaar.

-
- Atkins sinds: maart
- fase: 4
- Locatie: sittard [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Je kan het ook bij de apotheek bestellen.
-
- Atkins sinds: wisselend
- fase: 1 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Mag je pindakaas op je vetbroodje doen?
-
- Moderator
- Atkins sinds: 12-01-2004
- Locatie: Leusden [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Dat ligt eraan in welke fase je bent. In de Inductie is het niet aan te raden. In fase twee zou je misschien eerst eens amandelpasta kunnen proberen. Amandelen hebben minder koolhydraten dan pinda's.
Terug naar “Brood en broodjes”