Einde Atkinsforum

Niniki
Geslacht: vrouw
Land: Nederland
fase: 1

Re: Einde Atkinsforum

Berichtdoor Niniki » 23 Jun 2020, 18:07

Ja, je zou toch denken dat € 50,00/jaar wel op te hoesten zou moeten zijn, met zijn allen.

Maar wat mij een beetje stoort is dat er blijkbaar niemand is die weet hoe het werkt, zo een forum.
Alleen de moderatoren regeren hier en de beheerders zijn er blijkbaar niet meer, want Marianne was toch oprichtster, maar ook niet alleen als beheerder.

Misschien dan alleen verder gaan met betalende leden?
Want ergens is het niet eerlijk dat mensen alles kunnen inzien zonder lidmaatschap of abonnement.

Dit staat nu onderaan de openingspagina:
"In totaal zijn er 7 gebruikers online :: 2 geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten (gebaseerd op gebruikers actief de laatste 5 minuten)"
Ik vind het raar dat ongeregistreerde mensen, hier alles kunnen lezen, toch?
Daar zou al een STOP op moeten komen!

Overigens heb ik er best wel een betaling voor over hoor, dát heb ik al eerder gedaan, maar niet in mijn eentje.
En ik vind eigenlijk dat als mensen er gebruik van willen maken, er ook wat financieel aan bij kunnen dragen.
Want het kost nu eenmaal geld om het in de lucht te houden!

saskia.v.h
Moderator
Atkins sinds: 12-01-2004

Berichtdoor saskia.v.h » 29 Jun 2020, 18:02

Er is gewoon te weinig animo om mee te betalen Nini, dus ik ga er van uit dat het forum in december ophoud te bestaan.

Overigens mijn computer kan de oude bewaarde toegang tot het forum al niet meer vinden sinds dit weekend. Waarschijnlijk was dat die term die half juni af zou lopen.Via google lukt het wel weer, al moet ik dan telkens opnieuw inloggen.

Niniki
fase: 1

Berichtdoor Niniki » 30 Jun 2020, 14:23

saskia.v.h schreef:Er is gewoon te weinig animo om mee te betalen Nini, dus ik ga er van uit dat het forum in december ophoud te bestaan.

Overigens mijn computer kan de oude bewaarde toegang tot het forum al niet meer vinden sinds dit weekend. Waarschijnlijk was dat die term die half juni af zou lopen.Via google lukt het wel weer, al moet ik dan telkens opnieuw inloggen.

Ja, ik merk ook dat er geen animo voor is om mee te betalen. Men wil ook alles voor niks.
En de zogenaamde keto-websites, staan veel toe wat nooit de bedoeling is geweest van dr.Atkins. En dan geeft men het een nieuwe naam, terwijl héél veel wél overeenkomt.

"Overigens mijn computer kan de oude bewaarde toegang tot het forum al niet meer vinden sinds dit weekend. Waarschijnlijk was dat die term die half juni af zou lopen.Via google lukt het wel weer, al moet ik dan telkens opnieuw inloggen."
Ik ben wél via de gewone weg ingelogd nu.
Maar het komt bij mij ook weleens voor, dat ik niet op die manier kan inloggen.

Monique
Erelid

Berichtdoor Monique » 06 Nov 2020, 02:39

De .info link is een gratis forum. Dat was het iig toen ik het maakte.
Deze is verlengt tot 2021 Even aan Hans de gegevens vragen zodat je de verlengingsmail naar jouw email gestuurd krijgt.
De domein naam is nu te koop. Die staat op Maans of Marians naam, dacht Maan.
Je zou de . info dus gewoon kunnen voortzetten.

saskia.v.h
Moderator

Berichtdoor saskia.v.h » 09 Nov 2020, 16:15

Er zijn inmiddels 4 maanden voorbij gegaan zonder dat ook maar iemand iets gepost heeft. :?
Dus welk nut heeft het om het forum te laten bestaan?

Dus volgens jou Monique zouden we door dat domein te kopen voor 10 euro blijven bestaan?

saskia.v.h
Moderator

Berichtdoor saskia.v.h » 01 Dec 2020, 16:23

Het lijkt Nena en mijzelf zinloos om nog te gaan proberen om het hier te verlengen.
Dit betekent dat het forum binnenkort echt stopt. Sommige inlogmogelijkheden doen het al niet meer. Nog enkele vervallen op 8 december zoals www.atkinsforum.nl, dus over een week.

De door Monique genoemde www.atkinsforum.info doet het nog tot midden januari 2021.

Bewaar zelf je favoriete recepten.

saskia.v.h
Moderator

Berichtdoor saskia.v.h » 18 Dec 2020, 13:06

Laatste dag of uren mensen. :xmflower:

Fijne Kerstdagen en een vooral!! gezond en gelukkig Nieuwjaar!

ilie
Atkins sinds: 4 jaar met ups en downs

Berichtdoor ilie » 05 Feb 2021, 01:29

Niniki schreef:Ja, je zou toch denken dat € 50,00/jaar wel op te hoesten zou moeten zijn, met zijn allen.

Maar wat mij een beetje stoort is dat er blijkbaar niemand is die weet hoe het werkt, zo een forum.
Alleen de moderatoren regeren hier en de beheerders zijn er blijkbaar niet meer, want Marianne was toch oprichtster, maar ook niet alleen als beheerder.

Misschien dan alleen verder gaan met betalende leden?
Want ergens is het niet eerlijk dat mensen alles kunnen inzien zonder lidmaatschap of abonnement.

Dit staat nu onderaan de openingspagina:
"In totaal zijn er 7 gebruikers online :: 2 geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten (gebaseerd op gebruikers actief de laatste 5 minuten)"
Ik vind het raar dat ongeregistreerde mensen, hier alles kunnen lezen, toch?
Daar zou al een STOP op moeten komen!

Overigens heb ik er best wel een betaling voor over hoor, dát heb ik al eerder gedaan, maar niet in mijn eentje.
En ik vind eigenlijk dat als mensen er gebruik van willen maken, er ook wat financieel aan bij kunnen dragen.
Want het kost nu eenmaal geld om het in de lucht te houden!

Marian, die dit forum in de lucht hield is helaas overleden joke heeft dmv een betaling dit forum in de lucht kunnen houden waarvoor dank lieve Jo!!!

saskia.v.h
Moderator

Berichtdoor saskia.v.h » 07 Feb 2021, 13:17

Hear hear.... :tu:

lies1960
Atkins sinds: januari2021
fase: 2

Berichtdoor lies1960 » 14 Feb 2021, 08:11

Goeiemorgen allemaal.

Iedere keer als ik hier kom kijken zijn er gemiddeld zo'n 8 tot 10 mensen op de site.
Het lijkt me toch dat er zeker genoeg mensen zijn die deze site graag in de lucht houden.
Het jammere is dat op facebook een taboe rust blijkbaar, op het verwijzen naar websites waar informatie
te vinden is en waar recepten staan voor een koolhydraatarme levenswijze.

Ik wil trouwens met alle plezier een financiële bijdrage leveren. Als het 50 euro kost om de site in de lucht te houden
betaal ik graag mee.

Iemand die verstand heeft van het bijhouden van forums moeten we eigenlijk vinden hè?

*Ganna*
Site Admin

Berichtdoor *Ganna* » 15 Feb 2021, 03:38

lies1960 schreef:Goeiemorgen allemaal.

Iedere keer als ik hier kom kijken zijn er gemiddeld zo'n 8 tot 10 mensen op de site.
Het lijkt me toch dat er zeker genoeg mensen zijn die deze site graag in de lucht houden.
Het jammere is dat op facebook een taboe rust blijkbaar, op het verwijzen naar websites waar informatie
te vinden is en waar recepten staan voor een koolhydraatarme levenswijze.

Ik wil trouwens met alle plezier een financiële bijdrage leveren. Als het 50 euro kost om de site in de lucht te houden
betaal ik graag mee.

Iemand die verstand heeft van het bijhouden van forums moeten we eigenlijk vinden hè?

Dank je voor het meedenken! Maar het is opgelost en het forum blijft zoals het nu is.
Welkom hier trouwens en succes! :-D

Monique
Erelid

Berichtdoor Monique » 15 Feb 2021, 20:34

Gannaaaatjuh RULES :D Top Jo, nu nog ff cursusje phpp :D

ilie
Atkins sinds: 4 jaar met ups en downs